اطلاعات عمومی

اینجا همه مدل اطلاعاتی داریم

اطلاعات عمومی

اینجا همه مدل اطلاعاتی داریم

خرید ملک در ترکیه

 درواقع ترکیه جزء بهترین کشورها برای اقامت و یا سرمایه گذاری است.چرا؟با ما همراه باشید تا در ادامه از شرایط بهینه این کشور برایتان توضیح دهیم.

این کشور بین دو قاره آسیا و آروپا قرار دارد و تقریبا هم آسیایی است وهم اروپایی!همین موضوع باعث شده که ترکیه با تضمین یک سری قوانین اقتصادی به عنوان پل بین دو قاره از سود بسیاری بهره مند شود.هم چنین ترکیه از نظر شاخص های اقتصادی،خودکفا و قدرتمند است و حتی بحران های اقتصادی سال های اخیر باعث شده که دولت این کشور شرایط رو برای سرمایه گذران بین المللی آسان و راحت تر کنه.

دولت ترکیه با راه اندازی سیستم تحقیق وتوسعه (RND) از بهترین متخصص های اقتصادی بهره گرفته تا شرایط اقتصادیش را همواره پیشرفته و روبه بهبود نگه داره. درنتیجه کارشناسان اعلام کردند که تمام نمودارهای تحلیلی، نشان دهنده رشد اقتصادی ترکیه هستند و به همین دلیل طی سال های اخیر اعتماد به سرمایه گذران برای سرمایه گذاری در این کشورافزایش یافته.

یکی دیگر از عوامل افزایش اعتماد سرمایه گذاران در این کشور امضای معاهده(ارتقا و حفاظت از سرمایه گذاری) میان کشور ایران و ترکیه است.شرح معاهده به این صورت است که دولت ترکیه موظف شده امنیت مالی ایرانیان را تضمین کند و حق مصادره اموالشان را به جز در موارد قانونی خاص و به شرط هماهنگی با دولت ایران ندارد. همانطور که گفتیم:طبق این معاهده، ترکیه ازامنیت سرمایه گذاری بالایی  برخوردار است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد