اطلاعات عمومی

اینجا همه مدل اطلاعاتی داریم

اطلاعات عمومی

اینجا همه مدل اطلاعاتی داریم

خرید ملک در ترکیه

عزیزانی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند اکثرا با دلهره و استرس های گوناگونی مواجه میشوند که با تیم قوی و کارشناسان مجرب شرکت آلانیا دل ری این موارد را برای شما عزیزان تسهیل داده و در تمامی موارد خرید و پشتیبانی بعد از خرید با شما هستیم و در تمامی موارد اعم از مراحل اداری و خصوصی در کنار شما هستیم.پس کافیست که شما تصمیم بگیرید و تمامی مراحل را به این سایت  بسپارید

اینجا کلیک کنید 


شرایط وکالت دادن

مجوز دادن به یک وکیل دو ساعت طول می کشد و در هر دفتر اسناد رسمی در ترکیه قابل اجرا است

خارجیانی که ترکی نمی دانند، باید از یک مترجم تایید شده و ثبت شده در دفتر اسناد رسمی، استفاده کنند که این امکان را کمپانی دل ری در اختیار شما می گذارد

وکالتنامه باید تنها برای کارهای ضروری داده شود نه چیز دیگری این به طور معمول شامل قدرت لازم برای خرید ملک از طرف شما و همچنین وصل کنتور برق و آب است

نکته

از دادن وکالت کلی اجتناب نمایید، زیرا این کار به وکیلتان امکان فروش ملک یا ایجاد بدهی می دهد

و ممکن است پیامدهای فاجعه آمیز داشته باشد


جهت اطلاع بیشتر به این سایت مراجعه کنید

سند ملکی ( TAPU )

در موقع خرید یکی از نکات مهمی که از طرف خریدار و فروشنده باید بررسی گردد موارد ذکر شده در داخل سند ملکی میباشد

 

نکاتی که در زیر به آنها اشاره گردیده را در هنگام خرید خود کنترل کنید که خریدتان بدون مشکل صورت گیرد

عزیزان زیادی بدون اطلاعات کامل از این موارد اقدام به خرید کردند با توجه به اطلاعات ناقصی که توسط افرادی سودجو به آنها داده شده بوده بعد از معامله مغایرتهایی را در مورد معامله مشاهده میکنند که دیگر قابل برگشت نمیباشد

پس هشیارانه قبل از هر نوع معامله ای توصیه میشود که سند ملکی را از خریدار بخواهید موارد گفته شده را با موارد داخل سند مقایسه و اطلاعات درست را کسب کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید

شرایط زندگی در ترکیه

بخش اول: با ترکیه بیشتر آشنا شویم

ترکیه کشوری اوراسیایی در خاورمیانه است، که بخشی از آن در اروپا واقع شده و جزو توسعه یافته ترین کشور هاست که بر اساس نظام جمهوری ایجاد شده است. این حکومت در سال ۱۹۲۳ به رهبری شخصی به نام آتاتورک بنا شد.

موقعیت جغرافیایی این کشور به این گونه است که از سه طرف به دریا راه دارد، از شمال به دریای سیاه، جنوب دریای مدیترانه و غرب دریای اژه راه دارد.

کشور های مجاور شرق ترکیه را ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، و گرجستان، از سمت شمال غربی یونان و بلغارستان و  از سمت جنوب شرقی، کشور های سوریه و عراق تشکیل میدهند.

بزرگترین شهر ترکیه استانبول است، اما پایتخت این کشور شهر آنکارا میباشد،

این کشور زیبا همواره یکی از مقاصد اصلی توریست های داخلی و خارجی بوده است.

 

– ترکیه کشوری با چند آب و هوای متفاوت:

بله درست شنیده اید، ترکیه کشوریست با چند آب و هوای مختلف، نواحی ساحلی که به دریای اژه و مدیترانه نزدیک است، دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای، نواحی هم مرز با دریای اژه دارای آب و هوای اقیانوسی زمستان های خنک و مرطوب و تابستان نسبتا گرم میباشد. ناگفته نماند بیشترین میزان بارش باران در نواحی دریای سیاه است. خشک ترین مناطق ترکیه دشت مالاتیه و قونیه هستند. گرمترین ماه سال در ترکیه می و خشک ترین ماه جولای و آگوست میباشند. بصورت کلی ترکیه، کشوری نسبتا پر باران است که این شرایط جوی شرایط زندگی در ترکیه را برای علاقه مندان به آب و هوای معتدل دلپذیرتر می کند.

 

– جمعیت ترکیه چقدر است؟

ترکیه یکی از کشور های پر جمعیت خاورمیانه میباشد، جمعیتی بالغ بر ۸۰ میلیون نفر! بر اساس پیش بینی مرکز آمار این کشور، ترکیه تا سال ۲۰۴۰ به جمعیتی بیش از ۱۰۰ میلیون نفر خواهد رسید. به این ترتیب که شهر های استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا و آنتالیا در رده های اول شهر های پر جمعیت این کشور هستند.

به صورت کلی جمعیت در مناطقی که کشاورزی و صنعت تجارت رونق بیشتری دارد متمرکز تر است. در ضمن کم جمعیت ترین شهر ترکیه شهر تونجالی با جمعیت ۸۲ هزار نفر در نزدیکی مرز ایران است.ترک ها ۸۰ درصد جمعیت این کشور را تشکیل میدهند و ۲۰ درصد باقی مانده اقوام کرد و متفرقه میباشند که به تدریج در شرق و جنوب شرقی این کشور زندگی میکنند.

 

– فرهنگ مردم ترکیه چگونه است؟

قبل از اینکه وارد مبحث فرهنگ این کشور دموکراتیک شویم لازم است بدانیم مردم این کشور بسیار خونگرم، مهربان و مهمان پذیر میباشند و مشترکات فرهنگی زیادی با مردم ایران دارند. ترکیه فرهنگ بسیار متنوعی دارد و علت آن چیزی نیست جز مهاجرت های فراوان و تهاجم هایی که در طی دهه های اخیر رخ داده است.


در واقع ترکیه تلفیقی از فرهنگ آسیایی و اروپایی است


این مورد جز آداب و رسوم مردم ترکیه است که زن بعد از ازدواج، نام خانوادگی همسرش را استفاده میکند. برخلاف اروپایی ها ترک ها علاقه زیادی به طولانی شدن روابط خود دارند پس هرچه یک رابطه طولانی تر و عمیق تر باشد تعهدات و پایبندی نیز بیشتر میباشد.

همچنین تنوع زیادی در موسیقی و هنر ترکیه رشد پیدا کرده است به طوری که موسیقی این کشور ترکیبی از موسیقی سنتی ترکی، ایرانی، پاپ، آمریکایی و… میباشد.مراسم خواستگاری در ترکیه به این شکل است که ابتدا دختر و پسر برای ازدواج توافق می کنند؛ سپس در مرحله دوم خانواده ها با هم آشنا می شوند و درباره مراسم عروسی تصمیم میگیرند.

 جهت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید

ثبت شرکت در ترکیه

مراحل ثبت شرکت :

  • قدم اول برای این فرایند، ارائه مدارک هویتی و مالیاتی شخص اصلی و شرکا وی در صورت وجود می باشد.
  • ارائه تمکن های مالی مورد نیاز و اثبات توانایی مدیریت کسب و کار و زندگی شخصی متقاضی اصلی به همراه خانواده .( ارایه صورت حساب بانکی مکفی میباشد )
  • تعیین زمینه فعالیت شرکت یا همان تدوین اساسنامه شرکت.
  • مراجعه به اداره دارایی و اخذ شماره شناسایی مالیات (شماره مالیاتی)
  • تعیین مدیر شرکت و تعیین و ثبت آدرس شرکت که توسط بازرسان اداره دارایی بازدید و به تایید می رسد.
  • مراجعه به اتاق بازرگانی برای ثبت شرکت و تنظیم فرم های مربوطه.
  • دادن آگهی و چاپ در روزنامه رسمی.
  • دریافت کارت بازرگانی.
  • افتتاح حساب بانکی.
  • معرفی یک فرد بعنوان حسابدار یا مشاور مالی شرکت که حقوق این شخص با توجه به حجم فعالیت های تجاری در شرکت ماهیانه از حدود 400 لیر ترک ( بستگی به شخص حسابدار و نوع فعالیت شرکت ) به بالا می باشد.
  • ترجمه رسمی گذرنامه های شرکاء شرکت و تایید آنها در اداره ثبت و احوال
  • تنظیم فرم مخصوص تاسیس شرکت.
  • ثبت رسمی امضاء مدیرعامل در اداره ثبت احوال.
  • تایید رسمی اساسنامه دراداره ثبت احوال.
  • واریز 4/1  سرمایه شرکت در یکی از بانکهای ترکیه.
  • تنظیم اجاره نامه محل شرکت.
  • تصدیق دفاتر حسابداری
  • اخذ کد ثبت بعد از مراحل ذکر شده.
  • دریافت تابلو مالیاتی برای شرکت .
  • بعد از اتمام تمام این مراحل رسما فعالیت شرکت  شروع خواهد شد.